Bangkok - afsluiter

5 augustus 2023 - Bangkok, Thailand

Deze ochtend reisden we vanuit Khao Lak naar Bangkok. We kozen bewust een hotel aan de andere kant van de stad. Vorige keer zaten we in het oude gedeelte, nu in het hippe, moderne Bangkok. De prijzen van eten en drinken zijn hier plots het dubbele van normaal en de drukte die hier heerst is ongezien. Maar de stadsmensen in ons zijn grote fan! We genieten hier nog van de laatste dagen van onze reis want woensdag vliegen we helaas terug naar België.

Zondag gingen we met de skytrain naar de weekendmarkt, een van de grootste markten ter wereld. Na een kwartiertje rondslenteren heeft Wenke de boys op een terrasje geparkeerd, want die zagen het al niet meer zitten.

Maandag hadden we nog een uitstap naar de Erawan watervallen gepland staan. Prachtig, maar de tocht was eigenlijk te ver om vanuit Bangkok te ondernemen. We waren alledrie stik kapot op het einde van de dag.

Vandaag wordt een rustdag: zwemmen, hangen, eten, drinken en shoppen, woohoo. Ons hotel ligt op 5min stappen van 2 gigantische, fancy shoppingcentra. Wenke heeft al een hele reis niet kunnen winkelen en ze begint serieuze afkickverschijnselen te vertonen. Tijd dus om daar iets aan te doen!